قوانین و مقررات

امنیت اطلاعات

شركت پويا تك در راستاي تكريم مشتري و مشتري مداري متعهد است که امنیت اطلاعات شما را تضمین کند. به اين منظور و برای جلوگیری از هر نوع دسترسی غیرمجاز به اطلاعات شما از همه شیوه‌های لازم استفاده می‌کنيم تا امنیت اطلاعاتی را که به صورت آنلاین گردآوری می‌کنیم، حفظ نماييم و بر این باوريم  که حفظ حریم شخصی و اطلاعات کاربران بسیار مهم می باشد.
بنابراين کلیه اطلاعات ارائه شده توسط مشتريان محترم شامل اسامي، آدرس ها، پست الکترونیکی، شماره هاي تماس وساير اطلاعاتي كه توسط كاربران در سايت پوياتك درج ميشود  بعنوان حریم خصوصي كاربران محسوب شده و وظيفه حفظ و سيانت از آن بر عهده ماست.

 

تعهد ما به حريم خصوصي

تعهد ما اين است که مشتريان عزيز را در اولويت قرار دهيم. ما تلاش مي‌کنيم تا در مورد چگونگي جمع‌آوري و استفاده از اطلاعات شما شفاف باشيم، اطلاعات شما را ايمن نگه داريم و انتخاب‌هاي معناداري براي شما فراهم کنيم.

 

بیانیه مالکیت معنوی
این وب سایت و همه محتوای آن تحت مالکیت معنوی شركت پويا تك و بر مبنای قوانین کشور جمهوری اسلامی ایران می باشد. هرگونه تولید مشابه، ارسال به شخص ثالث، انتشار در سایت‌ها و یا چاپ تمام یا بخشی از هر نوع محتوای موجود در این سایت غير مجاز بوده و مشمول پيگرد قانوني خواهد بود.

در صورت مشاهده موارد امنیتی نظیر اخلال، سعی در نفوذ غیر مجاز، عدم رعایت قـوانین یـا رویـه هـای سایت و نظایر آن غير مجاز شمرده شده وبلافاصله جهت پیگیری در اختیار مراجع ذی صلاح قرار خواهد گرفت

قوانين شركت پوياتك منتج از قوانین جمهوری اسلامی ایران است و اين شركت حق آن را براي خود محفوظ می داند وكاربران و مشتريان موظف به رعايت آنها می باشند.

در راستاي خط مشی حفظ حریم خصوصی در این درگاه هرگونه عملیات تلفنی مربوط به پردازش سفارش‌ها و سوالات در مورد محصولات یا خدمات، و همچنین تماس‌های بازاریابی ما با شما محرمانه تلقي  می‌شود. این خط مشی حفظ حریم خصوصی در مورد سایر وب‌سایت‌هایی که ممکن است به آن‌ها لینک دهیم، یا سایر شرکت‌ها یا اشخاصی که ممکن است به عنوان مخاطبین شخص ثالث در این سایت فهرست شوند، یا اشخاصی که در صورت تماس تلفنی یا کتبی شما را به آن‌ها ارجاع دهیم، اعمال نمی‌شود. ممکن است برای کمک به شما برای یافتن آسان اطلاعات و محصولات مرتبط، در این وب‌سایت لینک‌هایی قرار دهیم. با این حال، هنگام لینک دادن به وب‌سایت دیگری، باید خط مشی حفظ حریم خصوصی آن وب‌سایت را بررسی کنید، زیرا ممکن است سایر وب‌سایت‌ها با اطلاعات جمع‌آوری‌شده به صورت آنلاین به روشی متفاوت از ما رفتار کنند.

 

جستجو در سایت

دسته بندی ها

سبد خرید

درحال بارگذاری ...